Känns bra idag!

Började dagen med att lämna lilleman hos dagmamman sen åkte jag till apalby å solade lite grann. Pratade lite med Ellen i telen å vi kom fram till att jag behövde lite kaffe så jag styrde bilen till sura!
Efter bebismys med en febrig Musse å kaffe med trevligt sällskap så åkte jag hem å tog en promenad med Fia!
Den slutade på 3,17 km.

När vi hämtat barnen å kommit hem så va de dags för lite inspirationstv i form av två olika biggest loser, jag skulle oxå vilja ha tillgång till ett stort gym utanför dörren, personlig tränare, en kock och inga vardagssysslor!

Å så hämtade jag älsklingen från lastbilen å gick ut på promenad en andra gång, 4,44 km :)
Ni har jag precis fått i mig lite kyckling å sallad.

Dags för efterlyst å sängen men först en dusch ;)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Ammi

Fy fan vad bra jobbat, är imponerad av dig. Håll i detta nu!! Du fixart
Kram

2013-03-06 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0