Hmm

Idag har jag tagit åt mig massor med hjälp av Biggest loser, kan dom som väger 200 kg kämpa å gå ner så kan ju jag!! Eller?

Tränade Jillians 30 days shred level 2 idag å de va inte lika jobbigt som jag trodde de skulle vara.
Imorrn ska jag simma tänkte jag, va längesen å hur ogärna jag än vill sätta på mig bikinin så är simning bra. :)
Å en promenad såklart!

Ska även på plastparty hos svärmor imorrn kväll å så kommer min älskling hem, känns som han vart borta en evighet.

Sålde fälgarna idag, killen som köpte dom räknade pengarna å gav mig dom å så gav han lilleman en hundring, så snällt.

Å så lycklig jag blev när karln ringde å sa att vi blivit med pentatält, 3,5 meters med fin ingång! Ska hämtas på torsdag i Uppsala, de kommer bli sååå fint när vi är klara med våra idéer!

Nu sova så man orkar imorrn!

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0