Helt oplanerat

Vart en rask promenad på 4,7 km så här på kvällen!
Älsklingen hann hem idag så jag bokstavligen drog med Fia på en kvällspromenad runt halva tunbytorp å gryta!

Jobbigt å ont i benen och för hårt knutna skor så somnade halva fötterna men vi kämpade på.

Vi sprang lite oxå, känns skönt att man inte faller ihop i andnöd å brutna ben :)
I sommar ska jag klara å jogga minst halva grytaspåret med Thomas som är ca 1,6 km. Han är sugen å börja springa lite så jag får ställa upp :)
Eller så är de han som får ställa upp å maska sig runt i min takt :)

Känns skönt å ha människor i min närhet som stöttar och peppar mig till tusen!

Nu blir de en dusch å sen lägga mig i en nybäddad säng!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Eleonor Pedro

Jag LOVAR att du klarar av att springa 5 km inom 8 veckor om du laddar hem en app som heter c25k. Lyd kvinnan i lurarna så är du snart där! Det funkade för både mig och Jessica, då funkar det för dig också!

2013-03-05 @ 23:52:52
URL: http://mamafashionella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0