Härliga söndag...

Har hunnit med min dagliga promenad nu på morgonen, 3,4 km!
Så härligt å gå när solen lyser å värmer så här på tidiga vårkanten :)
Nån stackare som va ute med hunden fick höra mig ljuva stämma när jag traskade på i min egna lilla värld med bra musik i öronen :)

Gott med frukost när jag kom hem, fick stekt äggvita på mörkt bröd å en stooor kopp Java!

Vägde mig oxå innan frukost, -0,6 sen i onsdags! Snart är jag under 80 kg.. Lyckan är total!!!!

Ut till garaget å hämta 20"-arna som ska säljas på tisdag :) snart har vi vårt förtält
Sen ska min älskling till lastbilen för fyra dagars jobb igen å jag ska bara njuta av solen idag!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0