Nu jävlar!!

Nu har jag fått nog!

Nu ska fläsket bort :)

En god vän till mig har gett mig lite inspiration, tack Eleonor Pedro för din entusiasm i allt du gör, en riktig inspirationskälla (fast du förmodligen inte vet om de)

Så jag å Ellinor gav oss fan på att vi oxå kan förändra våra mat och träningsvanor som så klart inte fann innan igår :)

Dag 1 igår å vågen visade, håll i dig! 85,9 kg inget jag är stolt över direkt :(

Men nu till förändringen, vi valde att prova Jillian Michaels 30 days video å igår gick ju sådär men vi flåsade oss igenom det med nöd å näppe.

Träningsvärken kom krypandes under kvällen å när jag la mig i sängen så kom jag på att jag inte skulle komma upp imorse men tro de eller ej, jag kom upp men inte utan kamp!

Dag 2 idag stod vågen på 83,4 kg lite nöjdare å än mer taggad å klara detta!

Träningsvärken idag finns fan inte på denna jord, ner för trappan imorse halv snubblandes över Ellioth så va jag nere för att sätta mig i en bil som va -20 grader å kopplingen kändes som den hade en sten under sig!

I alla fulla fall så tog jag mig till Sura å va lite barnvakt åt Musse med vissa svårigheter att sätta mig å ställa mig upp!

Oh no, de va dags för träningen igen!!
Vi tog oss igenom den den här gången oxå men med andningssvårigheter och hjärtklappning å sjukt ont i kroppen!

Vi bestämde oss sen för att ta en promenad till affärn och till dagis, de slutade med 40 min promenad oxå :)

Känner mig så duktig att jag inte gett upp än å på lördag ska Thomas få känna på träningen då han har lovat att prova en gång :)

Nu ska de lagas mat till kidsen å sallad till mig sen virkjunta ( läs kaffe ) med svärmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0