Dag ingen aning, får börja om!!! *suck*

Jahapp!!
Bara å börja om allt igen! Träningen har ju gått sådär men ska såklart ta tag i den igen, eller ja, jag måste!

Försökte deala med min mamma idag.
Dealen lät såhär från min sida: om jag går ner tio kilo tills jag fyller 30 å har fått en slät rygg igen så kunde hon ge mig min ryggtatuering i present, vilket är typ 1500-2000 kr! Hon tyckte de lät jättebra med vikten å så men hon är inte ett så stort fan av att jag tatuerar mig så mycke å trodde inte att jag hade plats kvar på ryggen, till hennes stora förvåning har jag inget alls på ryggen om inte nacken räknas förstås ;)

Summan blev alltså: gå ner i vikt men jag ger dig ingen tatuering!
Så jag får komma på nåt annat!

Idag stod iallafall vågen på 84,4 kg
De går neråt men för sakta å andra sidan har jag stoppat i mig allt för onyttigt i helgen!

Jag har iallafall satt upp ett delmål å ett slutmål...

Inom 3 månader så ska jag under 80 kg
Å innan jag fyller som är om 6 månader så ska vågen stå under 75 kg

De ska gå!
Måste knäppa kort, kanske sätta upp på kylen så man får skämmas varje gång man öppnar kylskåpsdörren å tar ett äpple istället för nåt onyttigt!

Med de sagt så säger jag god natt nu!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0