Dag 7!

Halsen känns ju kan man säga, fan jag som är såå taggad å träna! Inget gym imorse men de vart en promenad nyss på 3,4 km, gick själv i skymningen med stiftelsen i öronen.. Så najs måste jag säga å jag har kommit på att ju högre volym ju fortare går man å ju mer sjunger man!
( hoppas ingen hörde mig )

Jag förstår nu vad Eleonor menade att man går å tuggar tuggummi i takt med basen :)

Nu vankas de lite mat utan kolhydrater som älsklingen har lagat :)

Ja just ja, tvättfan ska hängas oxå.. Bäst jag skyndar mig innan maten är klar!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Eleonor Pedro

Haha! Vad skönt att jag inte är ensam! :)

2013-02-25 @ 20:04:52
URL: http://mamafashionella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0